середу, 6 квітня 2016 р.

Тиждень дитячої та юнацької книги


З 28 березня по 1 квітня у Парищенській ЗОШ І-ІІІ ступенів проходив Тиждень дитячої та юнацької книги.Тиждень книги відкрили учні 5-А класу своїм виступом на лінійці, ознайомили із планом дитячої книги.В рамках тижня було проведено акцію "Подаруй бібліотеці книгу"в результаті якої, фонд бібліотеки поповнився на 8 дитячих книг.
    Перший день тижня з учнями 6 класу було організовано круглий стіл "Мої улюблені книжки".В цікавій формі діти розповіли про свою улюблену книгу,а в кінці організували книжкову поличку "Мій друг -книга". Було дуже цікаво послухати дітей, про що вони читають у вільний час.

      Другий день тижня проходив під назвою"Нам без книги ніяк не можна". Було проведено екскурсію до сільської бібліотеки з учнями 5-Б класу. Бібліотечні працівники поповнили знання учнів про життєвий і творчий шлях нашої поетеси Марійки Підгірянки. Було організовано конкурс на кращого читця творів письменниці. До 135- річчя від дня народження Марійки Підгірянки у шкільній бібліотеці організовано виставку під назвою " Мій хрест, мій тягар, моя догога". Учні молодших класів ознайомилися із виставкою, продемонстрували свої знаня із біографії поетеси.
     Брей-ринг "У гостях у казки" проведено із учнями 3 класу. Ці діти прочитали дуже багато казок і я хотіла переконатися в тому , як вони  їх знають. Я давала їм питання з різних казок, а діти відповідали, За правильну відповідь вони отримували кружечок. В кінці ми підрахували, хто має більше кружечків, той стає переможцем. Ним став Романюк Назар.
     У середу я створила виставку із подарованих книг "Книжкові іменини". Діти цікавилися виставкою, і деякі вже хотіли прочитати ту чи іншу книгу.
     В сільській бібліотеці побували і учні 9-А класу. Вони познайомилися з новими книгами літератури рідного краю, із зібраннями творів Шевченка і Франка , яких немає в  нас у бібліотеці.
     Класна година "Навіщо берегти підручник" з учнями 4 класу, допомогла дітям розібратися чи треба берегти підручник. Я зачитувала дуже цікаві факти: скільки потрібно паперу, щоб виготовити один підручник, скільки треба зрубати дерев, щоб нашу школу забезпечити повністю підручниками. Треба берегти не тільки книгу, і все що зроблено людськими руками. Для закріплення знань, було проведено вікторину "Чи знаєш ти свій підручник"
     Четвер розпочався з книжкової виставки "Хай буде книга - твій насущний хліб". Ця виставка допомогла мені визначити інтереси і запити школярів. На сьомому у році у нас проходила презентація книжки Кузьми Скрябіна "Я "Побєда" і Берлін". Подарував книжку до бібліотеки учень 9 -А класу Андрейчук Микола. В зв язку з трагічною загибеллю відомого, улюбленого співака презентація книжки справила на дітей велике враженя. Вони знову і знову почули голос Кузьми. Його чудові вірші, пісні заполонили душі дітей. Своїми піснями він сказав усе, що думав про сьогоденя. Учениця 10 класу Глинчак Валентина написала і присвятила  вірш Кузьмі.
    Закінчився тиждень Святом книги. Виховний захід провели учні 5-А і 5-Б класів. Метою було: показати значеня книги в житті людини; прищепити любов до книги; формувати комунікативну компетентність; виховувати потребу в читанні; культуру читання; бережливе ставлення до книги.
   Підбивши підсумки, я нагородила кращих читачів медалями, а за активну участь у проведенні тижня учнів нагороджено подяками.



Немає коментарів:

Дописати коментар